May 29, 2011

Rucola, avocado and pea soup


Another soup experiment. I just love green, creamy soups without using the actual cream. Avocado is creamy and silky, rucola is spicy, peas are sweet. Blend these together and you'll get a very special something. 
  
Rucola, avocado&pea soup


You'll need:

100 g rucola
1 avocado
50 g peas (frozen or fresh)
0,7 l organic vegetable stock
salt
lime/lemon juice
chilli (optional)


Method:


1. Prepare the vegetable stock and cook the peas. I cooked the frozen peas in the stock until boiled. Let cool slightly.
2. Peel the avocado and remove the pitch. 
3. Place in a blender together with rucola, peas and stock. Blend until smooth.
4. Season with salt, lime juice and chilli and blend one more time.
5. Ready to serve.


Have a nice time everyone! I'll see you in june :)

9 comments:

  1. Jooj,Evinka..dobre si si to vymyslela..zimu si zazehnala hrejivymi cookies,a leto si privolala zelenou exploziu zdravia...polievocka vyzera uzasne zdravo,a chutne..sama moja oblubena zeleninka,takze hned ako maminke konecne zarodi v zahradke hrasok,pustim sa do toho..uz sa neviem dockat:)

    ReplyDelete
  2. :) Tak som tusila, ze by ti polievocka mohla padnut do ocka :) Ak si dobre spominam, ty si uz minimalne jednu rukolovu polievku vyskusala, vsak? Ja som akurat potrebovala spracovat viac rukoly naraz, Andreas jej kupil trochu dost :) tak som si povedala, ze preco nie do polievky. A mas pravdu, je to taky zdravy a energicky boost, padla mi akurat. Vyborna bola aj vlazna, cize naozaj ako stvorena na leto..juj a domaci hrasok, to je priam luxus!

    ReplyDelete
  3. A tato polievocka...no kraasna farba. Hned by som si dala:-))

    ReplyDelete
  4. dakujem Lucka aj Miska..veru, tu zelenu farbicku som jednoducho potrebovala, uz 3 dni mame skaredo a hrozne sivo vonku..padla naozaj dobre :)

    ReplyDelete
  5. dik Mariannka. mohla som tu polievku kludne pomenovat "travova" hehe lenze taky nazov by dal polievocke uz uplne iny rozmer :))

    ReplyDelete
  6. to je parááááda!!! mnam! uzasne daco!

    ReplyDelete
  7. Anetka, si zlata, ako sa tesiiis :) aj ja sa tesim, ze este mam porcicku na zajtra na obed :)) a dakujeeeem!!

    ReplyDelete